Najczęściej zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które zadają klienci. Możliwe, że znajdziesz tu również odpowiedź na swoje pytanie. Na stronie przewodnik zakupowy przygotowaliśmy prostą instrukcję jak zamówić zabawki w naszym sklepie internetowym. Jeśli jednak nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, nie wahaj się skontaktować z nami na naszej stronie na Facebooku Tedaria.pl lub mailem na info@tedaria.pl lub telefonicznie na +421 944 627 725.

W celu przyspieszenia sprawy, kliknij punkt z obszarem tematu, w którym znajduje się Twoje pytanie:

Rejestracje i zamówienia

Jak zamówić towar?

W sklepie internetowym www.tedaria.pl,
mailem: info@tedaria.pl
telefonicznie: 00 421 944 627 725

Przygotowaliśmy prosty przewodnik, jak zamówić towar na Tedaria.pl (kliknij link). Tu znajdziesz cały proces zakupu w formie zdjęć.

Czy rejestracja jest konieczna w celu złożenia zamówienia?

Nie, nie jest. Rejestracja pozwoli Ci jednak zaoszczędzić sporo czasu przy składaniu przyszłych zamówień. Zobacz nasz prosty przewodnik jak założyć konto.

Jakie są zalety rejestracji?

Dostajesz specjalne oferty za pośrednictwem Newslettera. Wybrane produkty w cenach zakupu wspierające sprzedaż.

Nie mogę zamówić towar online. Jak mam postępować?

Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie pod nr tel.  +421 944 627 725 i złożyć zamówienie telefonicznie. Zamówienie można złożyć również mailowo npod adresem  info@tedaria.pl lub za pośrednictwem sms-a. Nie zapomnij podać wszystkich danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz email).

Jestem zainteresowany produktem, którego nie ma w ofercie. Mogę zostać poinfomrowany, kiedy znów będzie dostępny?

Oczywiście. Wyślij do nas maila na: info@tedaria.pl i skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko produkt ponownie pojawi się w naszej ofercie, lub zaproponujemy podobną alternatywę.

Dostawa towaru

Kiedy otrzymam towar ?

W przypadku, gdy niektórego produktu w danym momencie nie ma w magazynie, niezwłocznie poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o najbliższym terminie dostawy, lub zaoferujemy podobny produkt.

Ile zapłacę za dostawę?

Włóż produkt do koszyka i wybierz sposób dostawy i płatności, kwota przesyłki zostanie obliczona automatycznie. Więcej informacji na temat wysyłki znajdziesz na stronie sposoby dostawy i płatności. Podczas promocji mamy bezpłatną wysyłkę od określonej ceny zamówienia.

Gdzie dostarczy mi kurier przesyłkę?

Przesyłka zostanie dostarczona pod adres wskazany w zamówieniu jako adres dostawy. Z reguły kurier dostarczy paczkę pod pierwsze drzwi wejściowe.

Złożyłem dwa lub więcej oddzielnych zamówień. Czy można je połączyć i wysłać razem w jednej przesyłce, aby ponieść koszty przesyłki tylko raz?

Tak, zamówienia połączymy, jeśli poprzednie zamówienie jeszcze nie zostało wysłane.

Może towar odebrać osoba, która nie jest odbiorcem?

Tak, oczywiście. Twoja przesyłka może zostać również odebrana przez upoważnioną przez Ciebie osobę. Przy dostawie kurierem wystarczy telefonicznie powiadomić kuriera gdzie i kto odbierze przesyłkę.

Ile dni pozostaje moja paczka u kuriera?

Twoja przesyłka pozostanie u kuriera przez 5 dni od daty nadania. Po tym czasie przesyłka jest automatycznie odsyłana na nasz adres.

Reklamacje i zwrot towaru

Co robić jeśli przesyłka jest uszkodzona przy jej odbiorze?

Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, musisz spisać z kurierem protokół szkody i wysłać do nas e-mail z informacją, że został do Ciebie dostarczony uszkodzony towar.

Czy w przypadku reklamacji wystarczający jest dowód zakupu?

Tak.

Gdzie mogę ubiegać się o naprawę gwarancyjną?

U nas możesz ubiegać się o wszystkie naprawy gwarancyjne.

Jaką gwarancję obejmują nasze zabawki?

Okres gwarancji trwa od dnia odbioru towaru przez Kupującego i trwa 24 miesiące, jeśli producent nie udziela przedłużonej gwarancji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy produktu, na podstawie dowodów wcześniejszej reklamacji. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Reklamacje.

Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

O sposobie załatwienia reklamacji zdecydujemy niezwłocznie, w przypadkach bardziej skomplikowanych nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia reklamacji. Jeżeli wymagana jest kompleksowa ocena techniczna stanu towaru oraz fachowa ocena wady lub naprawa towaru – nie później niż w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Po upływie tego terminu Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy lub ma prawo do wymiany towaru na nowy.

Czy przysługuje mi prawo zwrotu kosztów za reklamację?

Sposobami rozpatrzenia reklamacji mogą być: naprawa, dostawa części zamiennej, wymiana na nową sztukę lub dostawa innego towaru, którym kupujący jest zainteresowany (do wartości towaru oryginalnego) lub zwrot pieniędzy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię mailem lub listem poleconym przed upływem 30 dniowego terminu.

Co robić jeśli zakupiona zabawka okazała się nietrafionym prezentem?

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Towar musi być jednak w idealnym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli otrzymałeś go w ramach promocji z prezentem, musisz go odesłać wraz z nim. Przeczytaj więcej o procedurze odstąpienia od umowy.

Co zrobić, kiedy nie jestem zadowolony z rozpatrzenia mojej reklamacji?

Jeśli nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia swojej reklamacji, możesz skorzystać z platformy rozstrzygania sporów online w wybranym przez siebie języku. Na przykład platforma RSO, która jest dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Więcej informacji na temat alternatywnych metod rozwiązywania sporów można znaleźć w zakładce Regulamin.

Kod rabatowy na zakupy

Gdzie należy wpisać kod rabatowy?

Kod należy wpisać podczas tworzenia zamówienia i może być zastosowany tylko raz. Kod rabatowy uważa się za wykorzystany tylko w przypadku przekazania zamówienia do realizacji. Prostą instrukcje znajdziesz w naszym przewodniku zakupowym w sekcji Jak zastosować kod rabatowy.