Regulamin sklepu

  1. Postanowienia ogólne
  2. Sposób zawarcia umowy
  3. Prawa i obowiązki sprzedającego
  4. Prawa i obowiązki kupującego
  5. Warunki dostawy i formy płatności
  6. Cena zakupu
  7. Nabycie własności i przeniesienie ryzyka uszkodzenia towarów
  8. Reklamacje
  9. Ochrona danych osobowych
  10. Odstąpienie od umowy
  11. Platforma internetowego rozstrzygania sporów
  12. Recenzje produktów
  13. Karty podarunkowe (certyfikaty)
  14. Bazar
  15. Nagrody i konkursy
  16. Postanowienia końcowe
  17. Wykorzystywanie materiałów zawartych na stronie
  18. Odpowiedzialność

1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „Warunkami handlowymi”)
regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy sprzedaży
zawarta pomiędzy sprzedawcą – przedsiębiorcą, którym jest Katkyn, s.r.o. z siedzibą
Račianska 88 B, 831 02 Bratysława – dzielnica Nové Mesto, Numer Identyfikacyjny: 54 684 790,
zarejestrowana w OR prowadzonym przez Sąd Miejski Bratysława III, Wydział: Sro, Nr wpisu:
163551/B, numer VAT: 2121813067, numer VAT: SK2121813067, działanie Areál Istrochem,
Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava (zwanej dalej „sprzedawcą”), a kupującemu -
konsumentów (zwanych dalej „kupującymi”), których przedmiotem jest kupno i sprzedaż towarów
witryna internetowa sprzedawcy.

Niniejszy Regulamin dotyczy zakupów online
sklep www.tedaria.pl i dokładnie definiują i określają prawa a
obowiązki sprzedającego i kupującego. Jako takie stanowią integralną część
umowy kupna pomiędzy sprzedającym a kupującym.

Organ nadzorczy

Słowacka Inspekcja Handlowa (Slovenská obchodná inšpekcia -SOI)
Inspektorat SOI dla Województwa Bratysławskiego
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratysława 27
dział kontroli technicznej wyrobów i ochrony konsumentów

1.2 W rozumieniu niniejszej części Regulaminu kupujący oznacza konsumenta.

1.3 Konsumentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest osoba fizyczna,
które w związku z umową kupna, obowiązkiem z niej wynikającym lub w przypadku handlowym
nie występuje w praktyce w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej. Prawny
osoby podlegają szczególnym prawom i warunkom.

1. Kupujący będący konsumentem podczas składania zamówienia podaje swoje imię, nazwisko,
adres zamieszkania, numer telefonu i kontakt e-mailowy.

1.5 Strony umowy uzgodniły, że kupujący przesyłając zamówienie do sprzedającego
potwierdza, że ​​zgadza się z niniejszym Regulaminem i jego warunkami oraz
postanowienia będą miały zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży zawartych na jakimkolwiek
sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, pod adresem
na podstawie którego sprzedawca dostarczy przedmiotowy towar prezentowany w Internecie
stronie internetowej kupującemu (zwanej dalej „Umową Kupna”) i wszelkim stosunkom pomiędzy
przez sprzedającego i kupującego, powstałe głównie podczas zawierania umowy kupna i reklamacji
dobra.

1.6 Warunki handlowe stanowią integralną część umowy kupna. W takim razie
sprzedający i kupujący zawierają pisemną umowę kupna, w której wyrażają zgodę
warunkach odbiegających od Regulaminu, będą miały zastosowanie postanowienia umowy kupna
preferowane w stosunku do Warunków.

1.7 Wszystkie stosunki umowne pomiędzy sprzedającym a kupującym zawierane są zgodnie z
porządek prawny. Jeżeli stroną umowy jest konsument w rozumieniu § 52 ust. 4 ustawy
NIE. 40/1964 Sb., Kodeks cywilny z późn. zm. (dalej:
„Kodeks cywilny”), stosunki umowne regulują Warunki Handlowe
nie są uregulowane w Kodeksie cywilnym, ustawa nr. 108/2024 Zb. o ochronie
konsumenckich oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych przepisów prawa (zwana dalej „Ustawą o ochronie danych”)
konsument"). Jeżeli stroną umowy jest przedsiębiorca, stosunki umowne regulują tzw
nie regulują warunków handlowych, ustawa nr. 513/1991 Zb. Kodeks handlowy z
późniejszymi przepisami (zwanego dalej „Kodeksem handlowym”).


Regulamin jest zgodny z prawem obowiązującym w Republice Słowackiej, a mianowicie:

Ustawa nr 108/2024 o ochronie konsumentów i o zmianach niektórych ustaw

Ustawa nr 40/1964 Zb. Kodeks Cywilny z niektórymi zmianami ustawy

2. Sposób zawarcia umowy

2.1 Zawarcie umowy kupna następuje poprzez wiążącą akceptację propozycji zawarcia umowy kupna
zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym w formie wiadomości e-mail wysłanej przez Kupującego
sprzedającemu i/lub w formie wypełnionego i przesłanego przez kupującego formularza
stronie internetowej sprzedawcy i/lub w formie zamówienia telefonicznego
kupującego sprzedającemu (zwane dalej „zamówieniem”).

2.2 Wiążące przyjęcie zamówienia kupującego przez sprzedającego następuje drogą elektroniczną
e-mailowe potwierdzenie od sprzedającego do kupującego o przyjęciu zamówienia po
uprzednim przyjęciu zamówienia przez kupującego i po sprawdzeniu dostępności towaru,
obowiązujące ceny oraz żądany przez kupującego termin dostawy towaru oznaczony jako
„potwierdzenie zamówienia”. W przypadku stwierdzenia wyższej ceny sprzedający ma obowiązek
wcześniej poprosić Klienta o zgodę na zmianę ceny zgodnie z obowiązującym cennikiem
potwierdzając zamówienie. Jedynie poprzez wyrażenie przez Klienta zgody na zmianę ceny i późniejsze
poprzez potwierdzenie (przyjęcie) zamówienia przez sprzedawcę zostaje nawiązany stosunek umowny
uznane za zamknięte. Wszystkie ceny towarów i usług oraz wszystkie opłaty w Internecie
Ceny sklepowe podane są z 20% podatkiem VAT. Automatycznie wykonane Powiadomienie o
przyjęcie zamówienia do systemu elektronicznego sprzedawcy, które otrzyma kupujący
na jego adres e-mail niezwłocznie po wysłaniu zamówienia, nie jest rozpatrywane
wiążąca akceptacja zamówienia; niniejsza informacja ma wyłącznie charakter informacyjny
w celu powiadomienia kupującego o otrzymaniu jego zamówienia. Jeden-
adres e-mail kupującego, wszystkie pozostałe zostaną mu przesłane w razie potrzeby
informację o jego zamówieniu.

Wszystkie otrzymane zamówienia elektroniczne traktowane są jako propozycja umowy kupna.

2.3 Wiążące przyjęcie zamówienia zawiera głównie dane dotyczące nazwy i specyfikacji
towar, którego sprzedaż jest przedmiotem umowy kupna, a także dane dotyczące ceny towaru
i/lub innych usług, informację o terminie dostawy towaru, nazwę oraz informację o miejscu, w którym się on znajduje
towar został dostarczony oraz informacje o cenie, warunkach, sposobie i terminie transportu towaru do uzgodnionego miejsca dostawy towaru dla kupującego, dane sprzedającego (nazwa firmy, siedziba, numer identyfikacyjny, numer wpisu do rejestru handlowego itp.) lub inne dane.

2.4 Kupujący może dokonać zmiany drogą e-mailową lub telefoniczną
do Sprzedawcy w ciągu 2 godzin od dostarczenia zamówienia
powiadomienie sprzedawcy o anulowaniu zamówienia. Kupujący zobowiązany jest w zawiadomieniu o
Aby anulować zamówienie należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz kod
zamówiony towar. W przypadku anulowania zamówienia sprzedawca nie pobiera żadnych opłat
Kupujący nie ponosi żadnych opłat związanych z anulowaniem zamówienia. W takim razie
kupujący zapłacił sprzedającemu cenę zakupu lub jej część w terminie do anulowania
zamówienia, sprzedawca zwróci już zapłaconą cenę zakupu lub jej część w terminie 14
dni od anulowania zamówienia przelewem na rachunek bankowy kupującego, jeżeli zawarłeś umowę
strony nie uzgodniły innego sposobu zwrotu ceny zakupu.

2.5 Zgodnie z nowelizacją ustawy nr. 222/2004 Sb., w sprawie podatku od wartości dodanej nie jest możliwe od 1.1.
2013 o zmianę danych w już wystawionym dokumencie podatkowym (faktura). Dane w podatku
dokument (faktura) może zostać zmieniony jedynie w przypadku, gdy Klient nie otrzymał jeszcze towaru i
nie zapłacił.

2.6 W przypadku trwających promocji sprzedaż towarów na stronie internetowej
Oprócz niniejszych ogólnych warunków sprzedający podlega także przepisom
wiążące warunki odpowiedniego działania. W przypadku, gdy kupujący zamówi towar w
wbrew warunkom danej promocji, sprzedawca jest uprawniony do złożenia zamówienia
kupujący do anulowania. Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia
e-mailem i w przypadku zapłaty ceny zakupu lub jej części, zostaną mu one przesłane
zwrot środków w terminie 14 dni na wskazany przez niego rachunek, o ile 
sprzedawca nie zgodzi się inaczej.
2.7 Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza, że ​​zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi
warunków, w tym procedury reklamacyjnej, i że się z nimi zgadza. Dalej kupujący
wysyłając zamówienie, przyjmuje do wiadomości, że zamówienie wiąże się z obowiązkiem
płatności. Za niniejsze warunki i procedurę reklamacyjną odpowiada kupujący
powiadomiony w sposób przed samym złożeniem zamówienia i ma możliwość 
zapoznania się z nimi. Kupujący nie powinien ponosić kosztów wykorzystania środków
porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna, a kupujący nie posiada
sprzeciwu wobec ich stosowania.

3. Obowiązek informacyjny sprzedawcy
oraz szczególny obowiązek informacyjny przy
umowie na odległość i umowie
zamkniętej poza 
siedzibą sprzedającego

3.1 Sprzedający jest zobowiązany przed zawarciem umowy kupna, tj. przed kupującym
wysyła zamówienie, wyraźnie i zrozumiale informuje kupującego:
1. główne cechy towaru w zakresie odpowiednim do rodzaju i charakteru towaru oraz formy
dostarczenie informacji,
2. firmę i siedzibę albo miejsce prowadzenia działalności sprzedawcy albo osoby, w której
sprzedawca działa w moim imieniu,
3. numer telefonu sprzedawcy,
4. cenę sprzedaży towaru, sposób jej obliczenia, jeżeli ma to na celu charakter
nie można z góry określić ceny sprzedaży towaru, kosztów transportu, dostawy,
opłaty pocztowe oraz inne koszty i opłaty oraz fakt, że mogą one zostać wliczone w cenę całkowitą
łącznie z pozostałymi kosztami i opłatami, jeżeli nie można ustalić kosztów i opłat
z góry
5. warunki wykonania, warunki płatności, warunki i termin dostawy, do
do którego sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar,
6. istnienie i czas trwania odpowiedzialności prawnej sprzedającego za wady
towar i dostępność gwarancji konsumenckiej, jeśli sprzedawca lub producent
zapewnia,
7. czas trwania umowy kupna, jeżeli jest to umowa zawarta na czas określony, lub
warunki odstąpienia od umowy kupna, jeżeli jest to umowa zawarta na czas nieokreślony
czasowo lub na umowę, której ważność ulega automatycznemu przedłużeniu,
8. dane o funkcjonalności rzeczy zawierających elementy cyfrowe, treści cyfrowe i cyfrowe
usług obejmujących dostępne środki ochrony technicznej,
9. dane o kompatybilności i interoperacyjności rzeczy z elementami cyfrowymi, cyfrowe
treści i usługi cyfrowe, które są znane sprzedawcy lub w których
można zasadnie oczekiwać, że będą znane sprzedającemu,
10. pouczenie o prawie kupującego do złożenia sprzedającemu żądania sprostowania zgodnie z art.
specjalnego regulaminu wraz z linkiem do strony internetowej, na której się znajdują
opublikował informacje na temat odpowiedniego przedmiotu alternatywnego rozstrzygania sporów.
3.2 Sprzedawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy lub umowy na odległość
zawarta poza lokalem sprzedawcy lub wcześniej
Kupujący przesyła zamówienie, jeżeli na podstawie zamówienia zostaje zawarta umowa
kupującego, za wyjątkiem informacji zgodnie z pkt. 3.1, wyraźnie powiadomić kupującego
i zrozumiałe:
1. adres e-mail sprzedawcy,

2. inny środek komunikacji elektronicznej umożliwiający Sprzedawcy zapisywanie
na trwałym nośniku treść pisemnej komunikacji ze sprzedawcą, w tym datę i
czas komunikacji, jeżeli sprzedawca wykorzystuje go do komunikacji z kupującym,
3. adres sprzedawcy lub osoby, w imieniu której sprzedawca działa, pod którym
czy kupujący może skorzystać z uprawnień z tytułu odpowiedzialności za wady, odstąpienia od umowy,
zażądać sprostowania lub zgłosić inną inicjatywę, jeżeli adres jest inny niż adres
zgodnie z pkt. 3.1 ust. 2. Warunki handlowe,
4. informację, że cena sprzedaży jest przeznaczona dla konkretnego kupującego lub dla
grupa nabywców określona na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji
w tym profilowanie,
5. cena za korzystanie ze środków porozumiewania się na odległość, z których można korzystać
zawarcia umowy kupna, jeżeli cena została skalkulowana w oparciu o stawkę podwyższoną,
6. pouczenie o prawie kupującego do odstąpienia od umowy kupna zgodnie z § 19 ust. 1
ustawy o ochronie konsumentów, warunki, termin i możliwość
skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży; sprzedawca w tym samym czasie
przekaże kupującemu wzór formularza odstąpienia od umowy sprzedaży, który
formularze załącznik nr. 1 niniejszego Regulaminu.

4. Prawa i obowiązki sprzedawcy

4.1 Sprzedawca jest zobowiązany do:
1. dostarczenia towaru kupującemu na podstawie zamówienia potwierdzonego przez sprzedawcę w
uzgodnionej ilości, jakości i terminie,
2. przygotowaania towaru do transportu w sposób niezbędny dla zachowania i zabezpieczenia rzeczy.
W ten sam sposób sprzedawca nabywa rzecz do transportu,

3. zapewnienia, że dostarczony towar zostanie dostarczony w stanie nieuszkodzonym i zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa
przepisy tj. przekazać kupującemu najpóźniej wraz z towarem w formie pisemnej lub
w formie elektronicznej wszystkie dokumenty niezbędne do przejęcia i używania towaru i nie tylko
dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa (instrukcje w języku urzędowym, podatek
dokument).
4.2 Sprzedający ma prawo do należytej i terminowej zapłaty ceny zakupu od kupującego
za dostarczony towar.
4.3 Sprzedający ma prawo anulować zamówienie, jeśli z powodu wyczerpania się zapasów lub
niedostępność towaru i nie jest w stanie dostarczyć towaru kupującemu w określonym terminie
niniejszego regulaminu lub ceny podanej w cenie internetowej
sklepu, chyba że Klient wyrazi zgodę na alternatywny sposób dostawy. O anulowaniu
zamówienia, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie lub e-mailem

zapłacona cena nabycia lub jej części, zostanie mu zwrócone w terminie
14 dni na wskazany przez niego rachunek bankowy, chyba że uzgodniono inaczej ze sprzedawcą.
4.4 Firma Katkyn, s.r.o. zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości kupującego lub
osoba upoważniona do odbioru towaru podczas osobistego odbioru towaru w swojej placówce, a
w przypadku, gdy dostawa towaru jest opłacona z góry przez kupującego kartą,
przelewem bankowym lub fakturą z terminem płatności.

5. Prawa i obowiązki kupującego

4.1 Kupujący jest zobowiązany:

  1. przejąć zakupiony lub zamówiony towar,
  2. zapłacić sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w uzgodnionym terminie, łącznie z kosztami dostarczenia towaru,
  3. nie szkodzić dobremu imieniu sprzedawcy,
  4. potwierdzić w dowodzie dostawy (lub liście przewozowym przewoźnika) przyjęcie towaru swoim podpisem lub podpisem osoby przez niego upoważnionej.

4.2 Kupujący ma prawo otrzymać towar w ilości, jakości, terminie i miejscu uzgodnionym przez strony w wiążącej akceptacji zamówienia.

6. Warunki dostawy i formy płatności

6.1 Towary sprzedawane są zgodnie z przedstawionymi wzorami, katalogami, kartami katalogowymi i
wzorników sprzedającego, znajdujących się na elektronicznej stronie internetowej
sklepu sprzedawcy.

6.2 Sprzedający ma obowiązek zrealizować zamówienie kupującego i dostarczyć towar kupującemu w terminie
w ciągu 30 dni od przyjęcia zamówienia kupującego przez sprzedającego; tę dostawę
termin zostaje zaakceptowany przez kupującego bez zastrzeżeń. Jednakże zazwyczaj wysyłamy towar natychmiast lub do 
2 dni roboczych. Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej
firmie w dni robocze. O dokładnym dniu wysyłki i dostarczenia towaru 
poinformujemy kupującego e-mailem.

6.3 Kupujący ma obowiązek odebrać towar w miejscu wskazanym w odbiorze
zamówienia kupującego przez sprzedającego. W przypadku, gdy kupujący bez uprzedniego
pisemnego odstąpienia od umowy nie przejmie towaru w ciągu pięciu dni roboczych po tym terminie
po upływie terminu określonego w umowie kupna powstaje wiążąca akceptacja dla sprzedającego
prawo do dochodzenia odszkodowania za poniesioną szkodę w wysokości co najmniej 23,60 zł
i do wysokości rzeczywistego kosztu nieudanej próby doręczenia
Zamówienia. Po upływie pięciu dni roboczych od dnia, w którym kupujący był zobowiązany
przejąć towar, sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy kupna i sprzedać towar
osobie trzeciej.

6.4 Sprzedający ma prawo wezwać kupującego do odbioru towaru przed upływem terminu ważności
okres uzgodniony w umowie kupna.

6.5 Waga, wymiary, kolor, wzór i inne dane dotyczące towarów zawarte w katalogach,
prospektach i innych dokumentach sprzedawcy wskazane przez producenta mogą
odbiegają od rzeczywistości o ± 10% wartości podanej.

6.6 Miejscem dostawy towaru jest miejsce wskazane w przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę,
chyba że strony umowy uzgodnią inaczej w umowie kupna. Dostawa towaru jest
dokonać poprzez wydanie go kupującemu przy odbiorze osobistym, lub
poprzez przekazanie podmiotom trzecim zapewniającym transport.

6.7 W przypadku, gdy sprzedawca dostarczy towar kupującemu do miejsca wskazanego przy zakupie
umowy przez kupującego, kupujący ma obowiązek odebrać towar osobiście lub zapewnić to
towar przejął osoba przez niego upoważniona do przejęcia w przypadku jego nieobecności
towaru określonego w umowie kupna i podpisać protokół odbioru i przekazania
dobra. Osoba trzecia upoważniona do przejęcia towaru określonego w umowie kupna
jest zobowiązany do przedłożenia sprzedającemu oryginału lub kopii umowy kupna oraz dokumentu
zapłata towaru i pisemne upoważnienie. Jeżeli konieczna jest dostawa towaru
powtórzyć z powodu nieobecności kupującego w miejscu określonym w umowie kupna,
wszelkie koszty z tym związane pokrywa kupujący, w szczególności wielokrotna dostawa towaru
do miejsca przeznaczenia określonego w umowie kupna. Towar uważa się za otrzymany zgodnie z pkt. 10.2
niniejszego Regulaminu.

6.8 Kupujący ma obowiązek sprawdzić przesyłkę, tj. towar, a także jego opakowanie,
natychmiast po jego dostarczeniu. W przypadku gdy Kupujący stwierdzi, że towar lub opakowanie
towar uległ uszkodzeniu mechanicznemu, ma on obowiązek niezwłocznie zgłosić ten fakt
przewoźnikowi i sprawdzenia w jego obecności stanu towaru. W przypadku wykrycia
uszkodzenia towaru w momencie jego odbioru przez kupującego, jest on zobowiązany niezwłocznie po jego przejęciu
towaru, sporządzić protokół dotyczący rozmiaru i rodzaju uszkodzenia towaru (protokół szkody),
którego prawidłowość zostanie potwierdzona przez przewoźnika. Na podstawie tak sporządzonego protokołu
dostarczone sprzedającemu, sprzedawca może po ustaniu zdarzenia szkodowego, art.
zapewnienie przewoźnikom eliminacji niedoborów towaru, rabatu na towar i w razie potrzeby
nieodwracalnych wad towaru w celu dostarczenia kupującemu nowego towaru.

6.9 Po dostarczeniu przesyłki przez firmę transportową w przypadku wykrycia naruszenia
lub uszkodzone opakowanie, uszkodzenie z utratą zawartości, zalecamy wysyłkę
nie przejmowania lub kontaktowania się bezpośrednio z pracownikiem firmy transportowej, lub s
do pracowników kasy danej poczty na miejscu pisząc o szkodzie. W razie
przyjęcia i wykrycia opakowania rozbitego lub uszkodzonego, uszkodzenia z utratą
treści, prosimy o zgłoszenie tego zdarzenia najpóźniej w ciągu 24 godzin od przejęcia
przesyłki firmy transportowej. Poszkodowany ma obowiązek spisać protokół szkody
produkt, opakowanie przesyłki i dowód odbioru przesyłki, dokument odbioru - faktura. Należy
zgłosić i spisać protokół o szkodzie w dowolnym oddziale przewoźnika
poinformować o tym e-mailem na adres info@tedaria.pl.

6.10 Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych produktu, które nie były widoczne przy odbiorze
przesyłki, należy zastosować niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin
od dostarczenia towaru. Udowodnienie uszkodzenia mechanicznego leży w gestii klienta
nie było to możliwe nawet przy dokładnym sprawdzeniu produktu i jego opakowania zgodnie z pkt. 5.8
odkryć. Będziesz mógł dochodzić roszczeń z tytułu później wykrytych wad takiego uszkodzonego towaru
tylko wtedy, gdy Klient udowodni, że towar miał już reklamowane wady w chwili odbioru
od przewoźnika. Przed pierwszym użyciem kupujący ma obowiązek zapoznać się z gwarancją warunków użytkowania, łącznie z instrukcją obsługi, a następnie konsekwentnie postępować zgodnie z zawartymi informacjami.


6.11 Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar (osobisty i nieosobowy) przy odbiorze
kompletność opakowania. W przypadku dostawy przesyłką kurierską kupujący ma obowiązek spisać protokół szkody
miejsce o niekompletności przesyłki. W przypadku odbioru osobistego kupujący zobowiązany jest
niezwłocznie sprawdź zawartość przesyłki, dodatkowe reklamacje nie będą uwzględniane.

6.12 Kupujący ma prawo, jeżeli sprzedawca nie dostarczy towaru w terminie
o którym mowa w pkt. 5.3 Regulaminu, ma prawo odstąpić od umowy kupna, a sprzedający to robi
zobowiązany do zwrotu kupującemu już zapłaconej części ceny zakupu zgodnie z pkt. 10.8 niniejszego Regulaminu
Warunki biznesowe.

6.13 Kupujący otrzymuje fakturę za każdą przesyłkę wraz z towarem w jednym
opakowaniu. Faktura pełni także funkcję karty gwarancyjnej, dlatego należy ją zachować na przyszłość.

6.14 Metody płatności:

  • gotówką przy odbiorze towaru w oddziale,
  • karta płatnicza przez Internet,
  • płatność gotówką przy odbiorze,
  • płatność przelewem.

6.15 Zaliczka przelewem bankowym. Jeśli zdecydujesz się na płatność klasyczną kartą bankową automatycznie wyślemy Ci instrukcję na podany adres e-mail.

Jeśli w ciągu 30 minut nie otrzymasz wiadomości e-mail z numerem konta
tworzenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem (folder
wiadomości-śmieci) lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu podanym na naszej stronie
stronie internetowej lub e-mailem na adres info@tedaria.pl. Po zaksięgowaniu
wpłaty na nasze konto, otrzymasz drogą mailową informację o wysyłce towaru lub inne informacje
zmiany. Czynność ta jest zawsze wykonywana przez nasz zautomatyzowany system następnego dnia roboczego. W przypadku płatności z góry przelewem bankowym może to mieć wpływ na termin dostawy
termin płatności i zaksięgowanie płatności. Konieczne jest, aby kwota została zaksięgowana na naszym koncie
konta najpóźniej w ciągu 30 dni od potwierdzenia zamówienia, w innym przypadku jest to możliwe
uznać zamówienie za anulowane. Przy odbiorze osobistym konieczne jest jego okazanie
dowód tożsamości (dowód osobisty, paszport).

6.16 Płatność kartą płatniczą przez Internet. Zamówienie można opłacić kartą za pośrednictwem
internet zapłaci za pośrednictwem bramki płatniczej GoPay po zakończeniu transakcji. Po
po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, na ten sam adres e-mail otrzymasz informację o wysyłce towaru,
ewentualnie inne zmiany. Czynność tę zawsze wykonuje nasz zautomatyzowany dzienny system.

6.17 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towaru spowodowane przez kuriera
firmy, lub poprzez podanie błędnego adresu kupującego.

6.18 Przesyłki niedostarczone - nieodebrane przez kupującego traktowane są jako naruszenie
Warunków handlowych.

6.19 Jeżeli kupujący zażąda ponownego wysłania przesyłki, której nie otrzymał, będzie musiał  całkowitą cenę przesyłki zapłacić opłatą pocztową w wysokości obowiązującej opłaty pocztowej określone w Regulaminie.

6.20 Ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki nastąpi na zasadzie płatności
z góry (przelew bankowy), za co nowy plik PDF zostanie przesłany kupującemu e-mailem
faktura ważna przez 5 dni.

6.21 Jeżeli kupujący nie zapłaci faktury w wymaganym terminie – terminie płatności,
zamówienie zostanie anulowane w systemie. Kupujący anuluje zamówienie
i poinformuje kupującego e-mailem.

6.22 Dalsze zamówienia Kupującego za pośrednictwem systemu elektronicznego
handlowego może być prowadzony wyłącznie poprzez płatność z góry lub za obopólną zgodą
operatora.

6.23 Towar uważa się za odebrany przez kupującego w momencie jego odebrania
wyznaczona osoba trzecia, za wyjątkiem przewoźnika, przejmie wszystkie części zamówionego towaru,
albo jeżeli towar zamówiony przez kupującego w jednym zamówieniu dostarczany jest oddzielnie, tzw.
w momencie przejęcia towaru, który został dostarczony jako ostatni lub jeżeli towar jest w trakcie dostawy
składający się z kilku części lub sztuk, z chwilą przejęcia ostatniej
część lub ostatniej sztuki.

7. Cena zakupu

6.1 Kupujący jest zobowiązany do zapłaty sprzedającemu ceny zakupu towaru uzgodnionej w umowie kupna i/lub zgodnej z cennikiem sprzedawcy obowiązującym w momencie zawarcia umowy kupna, w tym kosztów dostawy towaru (zwanej dalej "ceną zakupu"), w formie płatności gotówką w sklepie stacjonarnym sprzedającego; za pobraniem w miejscu dostawy towaru kurierem; lub przelewem bezgotówkowym na konto sprzedającego, wskazane w wiążącym potwierdzeniu zamówienia.

6.2 W przypadku, gdy kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu przelewem bezgotówkowym, za dzień płatności uznaje się dzień, w którym cała cena zakupu została zaksięgowana na koncie sprzedającego.

6.3 Kupujący jest zobowiązany do zapłaty sprzedającemu ceny zakupu uzgodnionego towaru w terminie określonym w umowie kupna, ale nie później niż w momencie odebrania towaru.

6.4 W przypadku, gdy kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu towaru uzgodnionego w umowie kupna, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i zażądać zwrotu ceny zakupu wyłącznie zgodnie z obowiązującym prawem.

6.5 Koszty związane z montażem i wnoszeniem towaru nie są wliczone w cenę zakupu towaru, a sprzedawca nie jest zobowiązany do świadczenia tych usług kupującemu.

6.6 Instalacja lub inne oddanie towaru do użytku nie jest częścią dostawy towarów, a kupujący oświadcza, że zna metodę oddania towarów do użytku, ponieważ wynika to z charakteru sprawy.

6.7 Wszystkie promocje są ważne do czasu wyprzedania zapasów, chyba że dla danego produktu określono inaczej.

6.8 Promocje, kupony rabatowe i upominkowe oraz darmowe prezenty do zamówień nie można razem łączyć.

6.9 W przypadku, gdy cena zakupu zwracanego lub reklamowanego towaru oraz towarów, w odniesieniu do których nastąpiło odstąpienie od umowy, zostanie zapłacona przez kupującego w formie kart podarunkowych lub łącząc je z pieniężnymi płatnościami, sprzedający zwróci kupującemu cenę zakupu w takiej samej formie, w jakiej została zapłacona przez kupującego. Jednakże wartość zwróconych kart podarunkowych nie może być wyższa niż wartość kart podarunkowych wykorzystanych przez kupującego w momencie zakupu towarów. Jeżeli zwrot kart podarunkowych z przyczyn obiektywnych nie jest możliwy, w szczególności dlatego, że sprzedawca nie posiada niezbędnych kart podarunkowych, sprzedawca zapewnia kupującemu odszkodowanie pieniężne.

6.10 Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i umowy kupna, a kupujący przyjmuje do wiadomości, że mogą wystąpić przypadki braku umowy między sprzedającym a kupującym, zwłaszcza jeśli kupujący zamówi towar po cenie ujawnionej omyłkowo z powodu błędu technicznego w wewnętrznym systemie informacyjnym sprzedającego. W takim przypadku sprzedający informuje o tym kupującego.

W przypadku, gdy cena jakiegoś towaru w sklepie internetowym www.tedaria.pl  wydaje się być ewidentnie nieprawidłowa w przypadku niektórych towarów, np. jeśli towary są powszechnie dostępne i ogólnie znane, a ich cena różni się od regularnej ceny lub z powodu błędu systemowego cena towaru pojawia się jako „0 ” lub „1 ”, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru po złej cenie, ale może zaoferować dostawę towaru za regularną cenę

6.11 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany przepisów, zmiany kursów walut, znacznego wzrostu inflacji oraz zmiany cen u producentów lub dostawców towarów. W takim przypadku kupujący ma prawo odstąpić od umowy.

8. Nabycie własności i przeniesienie ryzyka uszkodzenia towaru

8.1 Kupujący nabywa własność towaru po zapłaceniu pełnej ceny zakupu za towar.

8.2 Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą, gdy odbierze on towar od sprzedającego lub jeśli nie uczyni tego w terminie, gdy sprzedawca umożliwi mu rozporządzanie towarem, a kupujący nie odbierze towaru.

8.3 Rekwizyty prezentowane na stronie sklepu internetowego (piłki, lalki, samochodziki, balony, kwiatki, misie, pluszaki itp.) umieszczane i fotografowane wraz z towarem nie są dostarczane - sprzedawane razem z towarem, chyba że fakt ten jest dokładnie określony w nazwie produkt (np. T-ball + portfel, wózek z lalką, Akcja: basen Nemo z piłeczkami itp.). Kupujący nie może żądać ich doręczenia wraz z zakupionym towarem.

9. Reklamacje (odpowiedzialność za błędy, gwarancja, reklamacja))

9.1 Sprzedawca odpowiada za wady produktu, a kupujący ma obowiązek zgłosić reklamację
zwrócić się niezwłocznie do sprzedawcy zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną (dalej:
tylko „procedura reklamacyjna”).

9.2 Obowiązująca procedura reklamacyjna opublikowana na stronie
stronie internetowej sprzedawcy www.tedaria.pl. Kupujący wysyłając
wiążące zamówienie potwierdza Sprzedającemu, że zapoznał się z procedurą reklamacyjną,
zapoznał się z nim i zgadza się z nim w całości, a jednocześnie potwierdza, że ​​był
należycie poinformowany o warunkach i sposobie reklamacji towaru, w tym o danych dot.
gdzie można zgłosić reklamację i o wykonaniu napraw gwarancyjnych.

9.3 Procedura reklamacyjna dotyczy towarów zakupionych przez kupującego od sprzedawcy
w formie handlu elektronicznego na stronie internetowego sklepu elektronicznego
sprzedawcy.

9.4 Procedura reklamacyjna w tej formie obowiązuje we wszystkich warunkach handlowych,
chyba że w umowie uzgodniono inne warunki gwarancji.

9.5 Kupujący ma prawo dochodzić od sprzedającego gwarancji wyłącznie na towar, który jest
objęty gwarancją i są wady powstałe z winy producenta, dostawcy lub sprzedawcy
i został zakupiony od sprzedawcy.

9.6 Kupujący ma obowiązek przy odbiorze przesyłki obejrzeć towar w celu sprawdzenia
kompletność i stanu towaru niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania
powiadomić sprzedawcę o wykrytych niezgodnościach poprzez formularz reklamacyjny
formularz na naszej stronie internetowej. Jeżeli nie zrobi tego w ciągu 24 godzin,
może zgłaszać roszczenia z tytułu wad stwierdzonych podczas tego przeglądu tylko wtedy, gdy wykaże, że takie są
towar miał już wady w momencie odbioru. Niniejszym przedstawiamy odpowiedni dowód uszkodzenia
rozumie „formularz o szkodzie” od firmy kurierskiej, w przeciwnym razie nie zostanie uznana
reklamacja z powodu uznanej niekompletności lub uszkodzenia towaru.

9.7 W okresie gwarancyjnym kupujący ma prawo do bezpłatnego usunięcia wady po
przedstawienie towaru wraz z akcesoriami, dokumentacją i instrukcją osobie upoważnionej
przedstawicielowi sprzedawcy wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zapłaty. 30-

dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji rozpoczyna bieg od dnia ich dostarczenia
niezbędne dokumenty do oceny i rozpatrzenia reklamacji.

9.8 Jeżeli towar wykazuje wady, kupujący ma prawo zgłosić reklamację w firmie
sprzedającego poprzez dostarczenie towaru na adres Katkyn s.r.o. Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava dopiero po uzgodnieniu ze sprzedającym i wypełnij formularz pod adresem
zgłoszenia reklamacji i dostarcza go sprzedającemu. Określa formę formularza
sprzedającego i umieszcza jego próbkę na stronie internetowej sprzedawcy. Kupujący jest
zobowiązany do dokładnego oznaczenia swoich danych identyfikacyjnych, numeru faktury, rodzaju i
zakres wad produktu wraz z dochodzonym roszczeniem z tytułu odpowiedzialności za wady produktu łącznie
z dokumentacją fotograficzną rozmiarów uszkodzeń lub krótkim filmem. Kupujący ma prawo
zgłosić reklamację osobie upoważnionej przez producenta towaru do realizacji
napraw gwarancyjnych (zwana dalej „osobą wyznaczoną”). Wykaz wskazanych osób podany jest w
kartę gwarancyjną lub sprzedawca prześle ją kupującemu na jego żądanie. Skarga
działanie towarów, które obiektywnie mogą zostać dostarczone sprzedającemu, rozpoczyna się w dniu, w którym się znajdują
spełnione są wszystkie poniższe warunki:

1.Dostarczenie wypełnionego formularza reklamacyjnego od kupującego
do sprzedawcy,
2. Sprzedawca ocenia zasadność reklamacji z tytułu braku towaru i po dokonaniu oceny
informuje Klienta drogą e-mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji,
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca dostarczy kupującemu nową, nieuszkodzoną
część produktu (nowy produkt) przez firmę transportową,
4. W razie potrzeby sprzedający uzgodni z kupującym dostawę reklamowanego przedmiotu
towar od kupującego do sprzedającego,
5. Kupujący nigdy nie wysyła reklamowanego towaru do Sprzedającego bez uprzedniego powiadomienia lub
wezwania.

Sprzedawca zaleca kupującemu, w przypadku wysyłki towaru, wysyłkę wraz z towarem
ubezpieczyć. Towar wysyłany za pobraniem lub na adres inny niż podany w pkt. 9.8
sprzedawca nie przyjmie.
Reklamowany towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu
opakowanie transportowe spełniające wymagania transportu towarów delikatnych, m.in
wszystkie akcesoria i oznacz przesyłkę odpowiednimi symbolami ze strony sprzedawcy
nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia mechaniczne powstałe przed odbiorem towaru.
Za początek postępowania reklamacyjnego uważa się jednocześnie dzień złożenia reklamacji.
Reklamowany towar nie musi być dostarczany do siedziby sprzedawcy, jeżeli sprzedający lub
wskazana osoba nie określi inaczej. W przypadku pytań prosimy o kontakt z firmą
Katkyn, s.r.o. pod numerem telefonu +421 944 627 725 lub mailowo
pod adresem info@tedaria.pl.

9.9 Sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację w placówce, w której następuje jej możliwe przyjęcie.

9.10 W miejscu wyznaczonym zgodnie z pkt. 9.9 niniejszego Regulaminu do odbioru
Sprzedawca ma obowiązek zapewnić obecność osoby upoważnionej do rozpatrywania reklamacji.

9.11 Kupujący ma obowiązek zgłosić sprzedawcy wady produktu bez zbędnej zwłoki
odroczenia, w przeciwnym razie wygaśnie prawo kupującego do bezpłatnej dostawy wobec sprzedającego.

9.12 Sprzedawca lub wyznaczona osoba wystawia kupującemu potwierdzenie złożenia wniosku
reklamacji towaru w odpowiedniej, wybranej przez sprzedawcę formie, np.: w formie e-maila
albo w formie pisemnej, w której obowiązany jest dokładnie oznaczyć wady towaru i udzielić instrukcji
kupującego o jego prawach wynikających z ust § 623 i ust. § 624 Kodeksu Cywilnego. Jeżeli reklamacja jest składana na odległość, sprzedawca zobowiązany jest doręczyć potwierdzenie przyjęcia reklamacji
niezwłocznie do kupującego; jeżeli potwierdzenie nie może zostać dostarczone natychmiast, należy je dostarczyć bez
niepotrzebnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dokumentem dotyczącym rozpatrzenia reklamacji;
potwierdzenie zgłoszenia reklamacji nie jest wymagane, jeżeli kupujący ma taką możliwość
udowodnić zasadność roszczenia w inny sposób.

9.13 Na podstawie decyzji kupującego, które z jego praw zgodnie z ust. § 623a
usta § 624 Kodeksu Cywilnego stosuje sprzedawca lub wyznaczona osoba
zobowiązany do niezwłocznego ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji, w bardziej skomplikowanych przypadkach do 3
dni od rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego, w uzasadnionych przypadkach, w szczególności jeżeli
wymaga kompleksowej oceny technicznej stanu towaru, nie później niż 30 dni od daty
rozpoczęcie procedury reklamacyjnej. Sprzedawca po ustaleniu sposobu rozpatrzenia reklamacji
lub wyznaczona osoba rozpatruje reklamację niezwłocznie, ewentualnie w uzasadnionych przypadkach
zająć się reklamacją później. Jednakże rozpatrzenie reklamacji nie może trwać dłużej niż 30 dni
dni od dnia złożenia reklamacji. Po upływie terminu do rozpatrzenia reklamacji przysługuje mu
kupujący ma prawo odstąpić od umowy lub ma prawo wymienić towar na nowy. 
Sprzedawca informuje o zakończeniu postępowania reklamacyjnego i wyniku rozpatrzenia reklamacji
kupującego w formie uzgodnionej pomiędzy obiema stronami umowy (e-
e-mailem lub listem poleconym) i jednocześnie będzie u kupującego wraz z towarem
dostarczony protokół reklamacyjny (dowód dostawy). Jeśli kupujący zgłosił reklamację towaru
w ciągu pierwszych 12 miesięcy od zawarcia umowy kupna, sprzedawca może zorganizować
reklamację w drodze odrzucenia wyłącznie na podstawie opinii biegłego lub wydanej opinii
osoby upoważnionej, notyfikowanej lub akredytowanej albo opinia wyznaczonej osoby
osób (zwana dalej „ekspercką oceną towaru”). Niezależnie od wyniku profesjonalisty
ocen, sprzedawca nie może żądać od kupującego zwrotu kosztów
ekspertyzy towaru lub inne koszty związane z fachową oceną towaru.
Jeżeli kupujący zgłosi reklamację po upływie 12 miesięcy od zawarcia umowy kupna
a sprzedawca ją odrzucił, osoba rozpatrująca reklamację jest zobowiązana w dokumencie
wyposażenia reklamacyjnego ze wskazaniem, komu kupujący może wysłać towar do ekspertyzy.
Jeżeli kupujący odeśle towar do ekspertyzy wskazanej w dokumencie osobie
do rozpatrzenia reklamacji, koszty ekspertyzy towaru i wszelkich innych
związanych z tym celowo poniesionych kosztów, ponosi kupujący bez względu na wynik
oceny eksperta. Jeśli kupujący udowodni odpowiedzialność poprzez ocenę ekspercką
sprzedającego z tytułu zgłoszonej wady towaru, może ponownie zgłosić reklamację; Podczas
wykonania ekspertyzy towaru, okres gwarancji nie wygasa. Sprzedawca jest
zobowiązany zapłacić kupującemu całość w terminie 14 dni od dnia ponownego złożenia reklamacji
koszty poniesione w związku z fachową oceną towaru i wszystkie koszty z tym związane
celowo poniesione koszty. Ponowne roszczenie nie może zostać odrzucone.

9.14 Kupującemu nie przysługuje prawo do reklamacja za wady, o których sprzedawca wiedział w chwili obecnej
o zawarciu umowy kupna zgłoszonej lub o której, biorąc pod uwagę
musiał znać okoliczności, w jakich zawarta została umowa sprzedaży.
Warunki reklamacji nie dotyczą prezentów towarowych.

9.15 Sprzedający może zawsze zamiast usunięcia wady wymienić rzecz wadliwą na towar
bez wady, jeżeli nie powoduje to poważnych niedogodności dla kupującego.

9.16 Prawo kupującego do skorzystania z reklamacji u sprzedającego wygasa:

1. poprzez nieokazanie karty gwarancyjnej, akcesoriów lub dokumentacji produktu,

2. nie zgłaszając oczywistych błędów przy odbiorze towaru w ciągu 24 godzin,

3. po upływie okresu gwarancji na towar,

4. uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe z winy kupującego,

5. używania towaru w warunkach nieodpowiadających jego wilgotności,
oddziaływania chemiczne i mechaniczne na środowisko naturalne,

6. przez nieprofesjonalne obchodzenie się, obsługę lub zaniedbanie dbałości o towar,

7. uszkodzenie towaru wskutek nadmiernego obciążenia lub użytkowania z naruszeniem ust
warunki określone w dokumentacji,

8. zasady ogólne, normy techniczne lub przepisy bezpieczeństwa
ważny na terenie UE,

9. uszkodzenia towaru spowodowane nieuniknionymi i/lub nieprzewidywalnymi zdarzeniami,

10. uszkodzenie towaru poprzez przypadkowe uszkodzenie i przypadkowe pogorszenie,

11. nieprofesjonalna interwencja, uszkodzenia w transporcie, uszkodzenia przez wodę, ogień,
elektryczność statyczna lub atmosferyczna lub inna siła wyższa,

12. ingerencja w towar przez osobę nieuprawnioną,

13. w przypadku produktów wykorzystujących do działania baterię, lub różne rodzaje
baterii, normalnego zużycia akumulatora lub akumulatorów, nie uważa tego za wadę
produktu, ponieważ są to części produktów, które są zwykle używane
naturalnie tracą swoją żywotność.

9.17 Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia przedmiotu (lub jego części).
przez użycie. Krótszy okres użytkowania towaru nie może być uważany za wadę i nie można go reklamować.

9.18 W przypadku, gdy towar po odbiorze przez kupującego jest niezgodny z umową kupna (tzw.
sprzeczne z umową kupna), kupujący ma prawo zwrócić się do sprzedającego bezpłatnie i bez opłat
niepotrzebnej zwłoki aby doprowadził sprawę do stanu odpowiadającego umowie kupna, wg
wymagań kupującego poprzez wymianę towaru lub jego naprawę. Jeśli nie ma takiej procedury, kupujący może zażądać rozsądnego rabatu od ceny towaru lub zrezygnować z umowy
.
Nie dotyczy to sytuacji, gdy kupujący wiedział o konflikcie z umową kupna przed przejęciem towaru
lub sam spowodował konflikt z umową kupna. Sprzeczność z umową kupna, która
ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od daty odbioru towaru, uważa się to za sprzeczność
istniejący już w chwili przejęcia, jeżeli nie jest to sprzeczne z naturą towaru lub jeżeli nie jest to możliwe
przeciwieństwo. W przypadku niezgodności towaru z umową kupna, kupującemu przysługuje tzw.
sprostowanie, a mianowicie:

  • poprzez nieodpłatne doprowadzenie towaru konsumpcyjnego do stanu odpowiadającego umowie
    poprzez naprawę,
  • rozsądne obniżenie ceny zakupu,
  • zastępcza dostawa towaru,
  • poprzez odstąpienie od umowy.

9.19 Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i zakończyć postępowanie reklamacyjne
z następujących sposobów:

1. poprzez wydanie naprawionego towaru,
2. przekazując nową część zamienną,
3. poprzez wymianę towaru,
4. poprzez zwrot ceny zakupu towaru,
5. płacąc rozsądną obniżkę ceny towaru,
6. pisemne zaproszenie do przejęcia świadczenia określonego przez sprzedawcę,
7. uzasadnione odrzucenie reklamacji towaru.

9.20 Sprzedawca ma obowiązek określić sposób rozpatrzenia reklamacji i
sprzętu reklamacyjnego do wystawienia pisemnego dokumentu najpóźniej w terminie 30 dni od dnia
złożenie wniosku o reklamację za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierskiego lub
przesyłką kurierską lub drogą e-mailową.

9.21 Okres gwarancji wynosi 24 miesiące (o ile w konkretnych przypadkach nie określono inaczej
okres gwarancji) i rozpoczyna bieg od dnia przejęcia towaru przez kupującego.

9.22 Okres gwarancji przedłuża się o okres, w którym kupujący nie mógł korzystać z towaru
z tytułu naprawy gwarancyjnej towaru.

9.23 W przypadku wymiany towaru na nowy kupujący otrzyma dokument na którym będzie on znajdować się
wymienionego towaru i na tej podstawie uwzględniane są wszelkie inne roszczenia
oryginał dowodu dostawy i niniejszy dokument reklamacyjny. W przypadku wymiany towaru
w przypadku nowego okres gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu otrzymania nowego towaru, ale tylko w przypadku nowego
dobra.

9.24 Po pierwsze, kupujący może zażądać od sprzedawcy bezpłatnej naprawy lub
bezpłatną dostawę zastępczą towarów konsumpcyjnych. Kupujący ma prawo do wymiany
towaru tylko wtedy, gdy nie jest to nieproporcjonalne do charakteru wady. O tym, czy jest wada
proporcjonalne, zdecydowanie autoryzowane centrum serwisowe, w formie pisemnej
ocenę tej wady. Na podstawie tej decyzji zostaną podjęte dalsze działania wg
prawa.

9.25 Wszelkie naprawy gwarancyjne mają miejsce, jeżeli do chwili ich zgłoszenia roszczenie nie przedawniło się
skorzystać z gwarancji zgodnie z pkt. 9.16 niniejszego Regulaminu bezpłatnie.

9.26 W rozumieniu ust. § 623 i § 624 Kodeksu cywilnego przysługuje kupującemu z roszczeniem
jedno z następujących praw:

1. prawo do bezpłatnego, terminowego i prawidłowego usunięcia wady poprzez wymianę lub naprawę rzeczy,
2. prawo do rozsądnego rabatu od ceny zakupu,
3. prawo odstąpienia od umowy kupna.

9.27 W przypadku wady, której nie można usunąć lub która wystąpiła wielokrotnie
wady usuwalnej lub większej liczby różnych wad usuwalnych, które ją uniemożliwiają
towar mógł być używany prawidłowo, bez wad, sprzedawca ustali w zależności od decyzji
kupującemu, zgodnie z pkt. 9.13 niniejszego Regulaminu, złożyć reklamację na poniższy adres
sposób:

1. poprzez wymianę towaru na inny towar,
2. rozsądny rabat od ceny zakupu,
3. W przypadku, gdy sprzedawca nie będzie miał możliwości wymiany towaru na inny, rozpatrzy on reklamację
poprzez wystawienie noty kredytowej za wadliwy towar.

9.28 Rozpatrywanie reklamacji dotyczy wyłącznie wad wskazanych w formularzu nr
zastosowanie reklamacji.

9.29 Na potrzeby reklamacji uważa się za wadę dającą się wielokrotnie usunąć
wystąpienie jednej wady usuwalnej więcej niż dwukrotnie.

9.30 Na potrzeby reklamacji uwzględnia się większą liczbę różnych wad usuwalnych
jednoczesne wystąpienie więcej niż trzech różnych wad usuwalnych.

9.31 Dla celów reklamacji, przez okres, w którym po zawarciu umowy kupna nie można
Kupujący, z uwagi na wady towaru, dla prawidłowego korzystania z towaru liczy się czas, który stanowi więcej
niż 180 dni.

9.32 Prawo kupującego do reklamacji wady towaru jest następujące
skorzystał ze swojego prawa i zażądał od sprzedawcy usunięcia wady towaru zgodnie z pkt. 9.8 niniejszego Regulaminu i bez względu na wynik reklamacji
nie kwalifikuje się ponownie z powodu tej samej unikalnej wady (nie tego samego rodzaju wady)
wielokrotnie zgłaszać skargę.

9.33 W przypadku, gdy sprzedawca zakończy postępowanie reklamacyjne jako uzasadnione
odrzucenie reklamacji, ale wada towaru obiektywnie istnieje i nie została usunięta,
kupujący może skorzystać z prawa do usunięcia wady towaru poprzez
Sąd.

9.34 Formularz zgłoszenia reklamacji dostępny jest tutaj.

9.35 Zawiadomienia w związku z reklamacją:

Jeżeli otrzymany towar został przekazany przez Klienta bez oryginalnego opakowania lub opakowania zastępczego, firma Katkyn, s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody
towaru podczas transportu do centrum serwisowego.

9.36 W przypadku, gdy kupujący nie był usatysfakcjonowany sposobem rozpatrzenia reklamacji przez sprzedawcę
lub gdy kupujący zwrócił się do sprzedającego z prośbą o korektę, a tak się nie stało
zadowolony ze sposobu, w jaki sprzedawca rozpatrzył jego reklamację, lub jeśli
uważa, że ​​sprzedawca naruszył jego prawa, kupujący ma prawo się zwrócić
sprzedającego z prośbą o sprostowanie. Jeżeli sprzedawca ustosunkuje się do takiego żądania
negatywną lub nie ustosunkuje się do niej w terminie 30 dni od dnia jej wysłania, prawo to przysługuje kupującemu
złożyć propozycję wszczęcia alternatywnego rozstrzygnięcia sporu z zastrzeżeniem alternatywnego rozwiązania sporu. Przedmiotem alternatywnego rozstrzygania sporów jest „Słowacka Inspekcja Handlowa,
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27" odpowiednio inne odpowiednie upoważnione
osoba prawna wpisana na listę podmiotów zajmujących się alternatywnymi metodami rozstrzygania sporów
prowadzony przez Ministerstwo Gospodarki Republiki Słowackiej (lista dostępna jest pod adresem
stronie https://www.mhsr.sk). Kupujący ma prawo wyboru podmiotu
alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich, do którego się zwróci.

9.37 W przypadku nieuzasadnionego roszczenia kupującemu nie przysługuje zwrot pieniędzy
koszty związane z rozpatrzeniem reklamacji i jednocześnie nie przysługują Sprzedającemu
zwrot poniesionych z jego strony kosztów (chyba, że ​​było to możliwe po stronie kupującego).
np. o powtarzającą się bezpodstawną skargę, gdzie już można stwierdzić, że jego
strony stanowiło nadużycie praw kupującego). Jeżeli roszczenie zostanie uznane za
nieuprawnione, reklamowany towar zostanie odesłany do kupującego na jego koszt.

9.38 Zwroty środków w inny sposób niż przelewem bankowym możliwe są dopiero po
uprzednią obopólną zgodą obu stron. Zwrot pieniędzy pocztą
voucherem nie jest możliwy ze względów technicznych, transfer środków jest możliwy
wyłącznie przelewem bankowym.

9.39. W razie wątpliwości strony umowy ustaliły, że w okresie użytkowania
uwzględnia czas od dostarczenia towaru kupującemu (w tym także dzień dostawy).

9.40. Uprawniona do złożenia reklamacji jest wyłącznie osoba wymieniona na fakturze
i w zamówieniu.

10. Ochrona danych osobowych

Anulowane 25.05.2018. Nowe warunki przetwarzania danych osobowych zgodne z obowiązującymi przepisami znajdują się pod poniższym linkiem.

11. Odstąpienie od umowy kupna

11.1 Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna z powodu wyprzedania zapasów,
niedostępności towaru, lub jeżeli producent, importer lub dostawca towaru
uzgodnione w umowie kupna, zaprzestało produkcji lub dokonało tak poważnych zmian,
co uniemożliwiło wykonanie obowiązków sprzedającego wynikających z ceny zakupu
umowy, lub z powodu siły wyższej, lub nawet przy dołożeniu wszelkich starań
można od niego uczciwie żądać, nie jest on w stanie dostarczyć towaru kupującemu
przez okres określony niniejszym Regulaminem lub po cenie określonej w
sklep internetowy. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić ten fakt
poinformować kupującego i zwrócić już wpłaconą kaucję za towar uzgodnioną przy zakupie
umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, tj
przelewem na konto wskazane przez kupującego. Sprzedający ma prawo odstąpić od ceny zakupu
umowy nawet jeżeli kupujący nie odebrał towaru w terminie pięciu dni roboczych od dnia,
gdy kupujący był zobowiązany do odebrania towaru.

11.2 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny
w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru na warunkach określonych Ustawą
w sprawie ochrony konsumentów. Kupujący ma prawo w tym terminie rozpakować towar i

zapakować w podobny sposób jak zwykle przy zakupie w klasycznym „stacjonarnym”
sklepie. Testowanie nie oznacza jednak rozpoczęcia użytkowania produktu i jego zwrotu
do sprzedawcy. Towar uważa się za odebrany przez kupującego w chwili jego odbioru
lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, z wyjątkiem przewoźnika, przejmie wszystkie części
zamówiony towar, lub jeśli

1. Towar zamówiony przez kupującego w jednym zamówieniu dostarczany jest oddzielnie, niezwłocznie
przejęcia towaru, który został dostarczony jako ostatni, lub jeżeli,
2. dostarcza towar składający się z kilku części lub kawałków, w momencie odbioru
ostatniej części lub ostatniej sztuki, lub jeżeli,
3. dostarcza towar wielokrotnie w określonym terminie, z chwilą przejęcia pierwszego
dostarczonego towaru.
11.3 Wysyłając zamówienie do sprzedającego, kupujący potwierdza, że ​​sprzedający dotrze w terminie
i prawidłowo dopełnił swoich obowiązków informacyjnych zgodnie z ust. § 5 ust. 1 ustawy o ochronie
konsument.
11.4 Kupujący może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy kupna ze sprzedawcą
w formie dokumentowej albo w formie zapisu na innym trwałym nośniku albo
poprzez formularz odstąpienia od umowy przesłany na adres pocztowy
sprzedający, mianowicie Katkyn, s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04
Bratysława.
11.5 Odstąpienie od umowy kupna poprzez formularz odstąpienia od umowy
umowy zgodnie z punktem końcowym niniejszego Regulaminu muszą zawierać
wymagane w nim dane, w szczególności dokładną specyfikację towaru (kod i nazwa towaru),
datę zamówienia, numer zamówienia i numer faktury, imię i nazwisko kupującego,
adres kupującego, numer konta, nazwa banku i data. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy
umowy kupna jest zobowiązany dostarczyć sprzedającemu nieuszkodzony, nieużywany towar wraz z
akcesoria, w tym prezenty, dokumentacja, instrukcje, karta gwarancyjna, dowód
płatność i itd. oraz w oryginalnym opakowaniu, zapakowany w otrzymany sposób, poprzez wysłanie
na adres: Katkyn, s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava. Chyba że
odstępując od umowy kupna, kupujący wysyła towar sprzedającemu wraz z
akcesoria, w tym dokumentacja, instrukcja, karta gwarancyjna, dowód zapłaty itd. (zwany dalej „towarem”) na adres zgodny ze zdaniem poprzednim za pośrednictwem
Poczta Słowacka, a. s., może to zrobić wyłącznie poprzez usługę o nazwie „Przesyłka
na adres". Towar wysyłany przez kupującego za pośrednictwem usługi „Przesyłka na pocztę” i za pobraniem nie są akceptowane przez sprzedającego. Zalecamy ubezpieczenie towaru.
Towar należy wysłać w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu transportowym
(jeśli nie posiadał oryginalnego opakowania), co odpowiada wymogom transportu towarów delikatnych, tj
łącznie ze wszystkimi akcesoriami i oznacz przesyłkę odpowiednimi symbolami, ponieważ
sprzedawca nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia mechaniczne powstałe przed odbiorem towaru.

11.6 Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, każda dodatkowa umowa również zostaje anulowana od początku
umowa związana z umową kupna, która została odstąpiona przez kupującego.

11.7 Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży, której przedmiotem jest dostawa towaru,
jeszcze przed rozpoczęciem biegu terminu odstąpienia od umowy kupna. Ostateczny termin dla
odstąpienie od umowy kupna jest zachowane, jeśli kupujący prześle powiadomienie o złożeniu wniosku

prawo odstąpienia od umowy kupna przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
umowa kupna.

11.8 Po odstąpieniu od umowy sprzedaży sprzedający zwróci kupującemu wszystkie płatności,
które kupujący w sposób oczywisty zapłacił w szczególności w związku z zawarciem umowy kupna
cenę zakupu lub będzie postępować zgodnie z punktem 7.8 niniejszych Warunków Handlowych
warunków, wysyłając bon upominkowy na adres kupującego. Płatności zostaną dokonane
zwrócony kupującemu w terminie 14 dni od dnia doręczenia go sprzedającemu
zawiadomienie kupującego o odstąpieniu od umowy kupna. Płatność zostanie dokonana
w taki sam sposób, w jaki kupujący płacił sprzedającemu, jeśli kupujący
nie wskazał innego sposobu płatności w formularzu odstąpienia od umowy sprzedaży, tj. bez
pobieranie jakichkolwiek dodatkowych opłat.

11.9 Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu kupującemu wszystkich płatności zgodnie z pkt. 11.8
niniejszego Regulaminu przed dostarczeniem mu towaru od kupującego.
Zapłata za zakupiony towar zostanie zatem zapłacona przez sprzedającego kupującemu po
dostarczenie zwracanego towaru na adres wskazany w pkt. 11.5 niniejszego Regulaminu
warunki.

11.10 W przypadku odstąpienia kupującego od umowy kupna zgodnie z punktem 11.2 niniejszego Regulaminu
Warunki handlowe i dostarczają sprzedającemu towar, który jest używany i jaki jest
uszkodzony lub niekompletny, w związku z czym wartość towaru ulega zmniejszeniu
takie postępowanie z towarem wykraczające poza zakres czynności niezbędnych do tego
po stwierdzeniu właściwości i funkcjonalności towaru, uprawnienie przysługuje sprzedającemu kupującemu
odszkodowanie w wysokości wartości naprawy towaru i przywrócenia towaru do stanu pierwotnego
stan lub sprzedający ma prawo żądać od kupującego zwrotu obniżki
wartość towarów.

11.11 Kupujący jest zobowiązany najpóźniej w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy kupna
odeślij lub przekaż towar sprzedającemu wraz z akcesoriami, m.in
upominki, dokumentacja, instrukcje, karta gwarancyjna, dowód wpłaty itp. W
oryginalnym opakowaniu, rozłożonym i nieuszkodzonym, w stanie, w jakim otrzymał towar.
Kupujący przyjmuje do wiadomości fakt, że jeśli do towaru dołączone są prezenty, tak jest
umowa podarunkowa pomiędzy sprzedającym a kupującym zawarta pod warunkiem, że jeżeli
zostanie wykonane prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa darowizny traci skuteczność oraz
kupujący jest zobowiązany do zwrotu powiązanego towaru wraz ze zwracanym towarem
prezenty. Jeżeli nie zostaną one zwrócone, wartości te będą interpretowane jako
bezpodstawne wzbogacenie kupującego.

11.12 W przypadku odstąpienia od umowy kupna kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
towaru sprzedającemu lub osobie upoważnionej przez sprzedającego do przejęcia towaru.
Bezpośrednich kosztów związanych ze zwrotem towaru nie można z góry odpowiednio obliczyć.
Według dostępnych informacji, oczekiwany szacunek tych kosztów zależy od
rozmiar, waga towaru, odległość od miejsca zwrotu towaru i skąd
ceny, po jakich wybrany przewoźnik świadczy usługi na rzecz kupującego, w wysokości od 8,60 zł do
645 zł.
11.13 W przypadku odstąpienia od umowy kupna kupujący ponosi także bezpośrednie koszty zwrotu
towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą.

Bezpośrednich kosztów związanych ze zwrotem towaru nie można z góry odpowiednio obliczyć.
Według dostępnych informacji, oczekiwany szacunek tych kosztów zależy od
rozmiar, waga towaru, odległość od miejsca zwrotu towaru i skąd
ceny, po jakich wybrany przewoźnik świadczy usługi na rzecz kupującego, w wysokości od 8,60 zł do
645 zł.

11.14 W przypadku nie dopełnienia przez kupującego któregokolwiek z obowiązków wymienionych w pkt. 11.4 i

11.5 niniejszego Regulaminu odstąpienie od umowy kupna jest nieważne i
skuteczne i sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu wszystkich możliwych do udowodnienia płatności zgodnie z pkt

11.8 niniejszych Warunków na rzecz kupującego i jest on również uprawniony do zapłaty
koszty związane z odesłaniem towaru do kupującego.

11.15 Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży, której przedmiotem jest:

1. dostawa towaru wykonana według specjalnych wymagań kupującego, towaru
towar wykonany na zamówienie lub przeznaczony specjalnie dla jednego kupującego,
2. dostawa towaru zamkniętego w opakowaniu ochronnym, który ze względu na nie nadaje się do zwrotu
ochrony zdrowia lub ze względów higienicznych i którego opakowanie ochronne zostało usunięte
dostarczony towar uszkodzony lub towar, który ze względu na swoje właściwości nie podlega zwrotowi,
3. dostawa towarów, które ze względu na swój charakter mogą po dostawie być nierozłączne
zmieszane z innymi towarami – np. zestawy oraz inne specjalne wydarzenia i pakiety (w tym przypadku
kupujący odstąpi od umowy całego zestawu lub pakietu),
4. dostawa towaru ulegającego szybkiemu zepsuciu lub uszkodzeniu,
5. dostawa towaru, który został osobiście odebrany, sprawdzony i sprawdzony przez kupującego
u operatora sklepu internetowego w punkcie odbioru.

11.16 W przypadku odbioru osobistego obowiązuje prawo odstąpienia od umowy kupna
nie jest możliwe, gdyż Klient osobiście sprawdził towar przy odbiorze.

11.17 W przypadku odstąpienia od umowy kupna Klient odeśle towar na adres Katkyn
s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratysława. Odstąpienie od zamówienia
umów nie można składać osobiście w placówce.

12. Platforma internetowego rozstrzygania sporów

     Kupujący - konsumenci mają prawo do korzystania z Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów Online Dispute Resolution (ODR) w celu rozstrzygania sporów w wybranym przez siebie języku. Kupujący -konsument może skorzystać z platformy ODR, dostępnej pod adresem ttps://ec.europa.eu/consumers/odr/, w celu alternatywnego rozwiązania sporu. Kupujący - konsument podczas przesyłania zgłoszenia na platformie ODR wypełnia elektroniczny formularz reklamacyjny. Przekazywane przez niego informacje muszą być wystarczające do zidentyfikowania odpowiedniego podmiotu sporu w internecie. Kupujący-konsument może dołączyć dokumenty na poparcie swojej reklamacji.

13. Recenzje produktów

 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zażądania wycofania lub nieujawniania recenzji produktów i usług, które zawierają wulgarne wyrazy, są fałszywe, niezwiązane z produktem, zawierają łącza do witryn zewnętrznych lub w jakikolwiek inny sposób wprowadzają w błąd, dostarczają niekompletne informacje, a tym samym szkodzą reputacji firmy.

Sprzedawca ma obowiązek podać w publikowanych recenzjach informację czy i przez kogo
w pewnym sensie gwarantuje, że ocena sprzedawanego przez nią towaru pochodzi od kupujących, którzy faktycznie kupili lub używali produkt, jeśli sprzedawca  zapewnił dostęp kupującym do oceny produktu.

14. Karty podarunkowe (certyfikaty)

14.1 Można wykorzystać bony podarunkowe (certyfikaty) wydane przez sprzedawcę
zakup towarów na stronie internetowej sprzedawcy, chyba że
wskazano inaczej, bon upominkowy może zostać wykorzystany wyłącznie na zakup towaru,
nie dotyczy opłat za usługi, opłaty pocztowe i inne.

14.2 Wartość bonu podarunkowego podana jest na każdym bonie jako kwota całkowita
VAT, natomiast voucher pełni funkcję rabatu od całkowitej kwoty zamówienia zawierającej podatek VAT.
Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie w pełnej wartości w ramach jednego zakupu,
nie ma możliwości zastosowania go w częściach. Zaległość z tytułu zakupu towaru należy uregulować
w formie finansowej nadpłata nie podlega zwrotowi.

14.3 Bon podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę. W przypadku
kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna towaru, za który
kupujący zapłacił bonem upominkowym, kupującemu przysługuje zwrot ceny zakupu
nagrody w postaci bonu podarunkowego (wysyłając bon podarunkowy na wpisany adres
przez kupującego).

15. Bazar

15.1 Sprzedawca oferuje również zawarcie umowy kupna po cenie bazarowej w swoim sklepie
produktów. Towar bazarowy to towar rozpakowany, towar z uszkodzonym opakowaniem
lub zwrócił używany towar.

15.2 Okres gwarancji na towar bazarowy dla kupującego wynosi 24 miesiące od
przejęcie produktu.

15.3 W trakcie reklamacji towar bazarowy nie podlega wymianie na nowy.

15.4 Postanowienia stosuje się odpowiednio do reklamacji towarów bazarowych
procedury reklamacyjnej, chyba że w niniejszym paragrafie określono inaczej.

15.5 Towar bazarowy nie podlega reklamacji z tytułu „wady” lub był jeszcze jeden powód
ten przedmiot jest sprzedawany po obniżonej cenie.

16.Nagrody i konkursy

Ogólne zasady konkursu są następujące:

16.1 Konkurs odbędzie się za pośrednictwem Internetu. Może zostać uczestnikiem konkursu
osoba fizyczna posiadająca miejsce stałego zamieszkania i adres do doręczeń na terytorium Polski
(zwany dalej także „Uczestnikiem” lub „Konkurentem”). Jeśli jest to osoba
poniżej 18 roku życia osoba ta wyraźnie potwierdza udział w konkursie
za zgodą Swojego przedstawiciela prawnego. Osoby, które są w
stosunku pracy z organizatorem konkursu i/lub bezpośrednio zaangażowanymi w niego osobami
o działaniach związanych z organizacją konkursu, ani członków ich rodzin, tj.
w szczególności krewni w linii prostej, rodzeństwo lub małżonkowie tych osób (osoby tworzące
gospodarstwa domowe i osoby bliskie zgodnie z § 116 i § 117 ustawy nr. 40/1964 Zb.
Kodeks cywilny).

16.2 W losowaniu wezmą udział wszyscy Kupujący, którzy zamówią towar i za daną cenę
towar pokryje płatność. Kupujący otrzyma e-mail z zamówionym towarem
informację o udziale w konkursie. Kupujący, który
składa zamówienie, ale nie płaci, nie przyjmuje ani nie zwraca zamówionego towaru
w ciągu 14 dni. Organizator losuje zwycięzców konkursu pod adresem siedziby organizatora konkursu.
Jednocześnie wylosowanych zostanie 5 zawodników rezerwowych w przypadku niezastosowania się do warunków Organizator
skontaktuje się ze zwycięzcami, w przeciwnym razie organizator odmówi wysłąnia nagrody.

16.3 Organizator konkursu skontaktuje się ze zwycięzcami telefonicznie, a następnie drogą elektroniczną
e-mailem i w ten sposób zostaną powiadomieni o dokładnym miejscu i godzinie odbioru nagrody. Potwierdzenie odbioru
wygrana zostanie przyjęta dopiero po otrzymaniu potwierdzenia e-mail przesłanego przez zwycięzcę
najpóźniej w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia zwycięzcy przez organizatora. W przeciwieństwie
w takim przypadku prawo zwycięzcy do otrzymania tej nagrody wygaśnie, a organizator skontaktuje się z Tobą
rezerwowych w kolejności, w jakiej zostali wylosowani, wówczas skontaktujemy się z nimi w sprawie
te same warunki. Jeśli nadal nie można skontaktować się ze zwycięzcami, w ten sposób
nieodebrane wygrane przepadają na rzecz organizatora konkursu.

16.4 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub inne roszczenia uczestników konkursu
w związku z błędnie podanym, lub niedokładne dane uczestnika, a także w
w związku z nieodebraniem lub nieodebraniem nagrody w określonym miejscu i czasie
organizator. Jeżeli organizator odkryje, że uczestnik konkursu podał mu fałszywe informacje
lub informacji, przysługuje na podstawie decyzji takiego uczestnika
wykluczyć z konkursu, lub nie dać mu zwycięstwa. Organizator zastrzega sobie również prawo
wykluczyć z konkursu uczestnika, który
- działał lub miał zamiar działać sprzecznie z niniejszymi zasadami konkurencji,
- próbował zdobyć nagrodę w sposób oszukańczy lub sprzeczny z dobrymi obyczajami
Lub,
- poprzez swoje działania w jakikolwiek sposób, nawet potencjalnie na szkodę dobrego imienia i reputacji
organizator.

16.5 Do wygranych w konkursie nie przysługują żadne roszczenia prawne, nie ma możliwości odebrania wygranej
przeniesienia na inną osobę, a wartość wygranej nie może zostać wypłacona w gotówce. Uczestnicy
konkursy biorą pod uwagę, że odzyskanie wygranej na drodze sądowej jest zgodne z § 845 Ustawy
NIE. 40/1964 Zb. Kodeks cywilny wyłączony. Dochód w postaci nagród i wygranych podlega
opodatkowanie zgodnie z ustawą nr. 595/2003 Zb. w sprawie podatku dochodowego z późniejszymi zmianami
przepisy prawne.

16.5 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu konkursu według własnego uznania
według własnego uznania, w szczególności, ale nie wyłącznie, sposobu, miejsca i daty losowania, liczby

rezerwowych, przerwać, zawiesić, przełożyć, odwołać konkurs itp. Regulamin konkursu, a także
organizator opublikuje zmianę na stronie www.tedaria.pl. Organizator nie płaci
uczestnikom konkursu wszelkich kosztów związanych z ich udziałem w konkursie lub przejęciem
wygranej.

16.6 Udział w konkursie jest dobrowolny, a uczestnik wyraża swoją opinię poprzez udział w konkursie
zgodzić się na jego zasady. Regulamin obowiązuje w pełnej wersji przez cały czas trwania konkursu
złożone w formie pisemnej pod adresem: Katkyn, s.r.o., Račianska 88 B, 831 02
Bratysława.

17. Postanowienia końcowe

17.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
Obowiązkiem pisemnego powiadomienia o zmianach niniejszego Regulaminu jest
spełniony poprzez umieszczenie na stronie internetowej handlu elektronicznego
sprzedającego.

17.2 Jeżeli umowa kupna została zawarta w formie pisemnej, wszelkie zmiany
muszą mieć formę pisemną.

17.3. Niniejsze Warunki stają się skuteczne wobec kupującego z chwilą wysyłki
zamówienie elektroniczne złożone przez kupującego.

17.4. Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza, że ​​zapoznał się z niniejszym Regulaminem
przeczytał i całkowicie się z nimi zgadza.

17.5 Strony umowy uzgodniły, że komunikacja między nimi będzie prowadzona
zwłaszcza w formie wiadomości e-mail, lub pocztą.

17.6 W stosunkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie postanowienia
przepisy Kodeksu cywilnego, ustawa nr. 22.2004 Zb. o elektronice
handlu oraz o zmianie ustawy nr. 128/2002 Zb. w sprawie państwowej kontroli wewnętrznej
rynku w sprawach ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany niektórych ustaw w
brzemieniu  ustawy nr. 284/2002 Zb. ze zmianami, ustawa o ochronie
konsumenta.

18. Korzystanie z materiałów witryny

Katkyn, s.r.o. ma wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystanie treści - części lub
całości, w szczególności reprodukcji i rozpowszechniania tekstów (opisów), obrazów, fotografii lub próbek
w jakikolwiek sposób mechaniczny lub elektroniczny nie jest pisemna
pozwolenie od Katkyn, s.r.o. zabroniony.
Załączniki do warunków handlowych

Załącznik nr. 1 – Formularz odstąpienia od umowy (formularz pisma)

Załącznik nr. 2 – Pouczenie o skorzystaniu przez kupującego z prawa odstąpienia od umowy do godz. 14
dni

Życzymy przyjemnych zakupów w naszym e-sklepie!

Hračkárstvo Bratislava i sklep internetowy tedaria.pl

*Niniejszy Regulamin obowiązuje i obowiązuje od dnia 01.07.2024 i anuluje poprzednie
brzmienie Regulaminu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu
warunkach bez uprzedniego powiadomienia.

19. Odpowiedzialność

Firma Katkyn, s.r.o. podkreśla, że ​​informacje zawarte na jej stronie internetowej
sklepy są częściowo przejęte od osób trzecich, mogą zawierać informacje materiałowe i techniczne
nieścisłości lub błędy typograficzne i mogą być aktualizowane bez wcześniejszego powiadomienia
powiadomienia. Firma Katkyn, s.r.o. może w dowolnym momencie bez precedensu
powiadamia o zmianie produktów i usług opisanych na swoich stronach i nie gwarantuje
merytoryczną poprawność ich treści.

Katkyn, s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności wobec drugiej strony za szkody bezpośrednie, pośrednie,
za szkody nadzwyczajne lub inne wtórne, spowodowane wykorzystaniem własnych informacji
lub powiązanych stron internetowych, w tym (ale nie wyłącznie) utracone zyski,
poniesione koszty, przerwy w działalności i inne szkody. Firma Katkyn, s.r.o.
nie udziela żadnych gwarancji i gwaracji innych niż gwarancje wynikające z przepisów prawa oraz gwarancje,
które są świadczone przez dostawców produktów i usługodawców poza zakresem obowiązującym prawem,
które są oferowane na stronach internetowych jej sklepów, jeśli takie istnieją
wyraźnie określone produkty i usługi.