Reklamacja
Reklamacje w naszym e-sklepie z zabawkami są proste! Jeśli coś pójdzie nie tak, wypełnij formularz reklamacyjny, a my się z Tobą wkrótce skontaktujemy.
Sprawdzenie towaru przy odbiorze
Czy na pewno masz wszystko do ostatniej figurki? Nie czekaj z otwarciem paczki do Wigilii lub na urodziny Twojego dziecka. Przejrzyj zamówienie i sprawdź, czy opakowanie zawiera wszystkie akcesoria i części zgodnie z instrukcją. Jeśli zdarzyło się, że jakiś elf coś namieszał, natychmiast skontaktuj się z nami..
Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie obejrzeć towar i sprawdzić jego kompletność oraz stan towaru pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli opakowanie nie jest kompletne (np. brakuje części), coś jest zepsute lub nie działa, zgłoś ten fakt w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Po tym okresie Twoja reklamacja z powodu niekompletności lub uszkodzenia towaru może nie zostać uwzględniona..
Zgłoszenie reklamacji w ustawowym terminie
Ups! Coś poszło nie tak. Co teraz? Reklamacje są u nas proste i wygodne, często nie ma konieczności odsyłania towaru z powrotem, wystarczy nam dokumentacja foto lub wideo, a resztę zostaw nam.
W trakcie 24-miesięcznego okresu gwarancji masz prawo do bezpłatnego usunięcia wady spowodowanej przez producenta, dostawcę lub sprzedawcę. Aby ułatwić reklamację, udokumentuj wadę produktu za pomocą zdjęcia lub krótkiego filmu. Przygotuj dowód zakupu (fakturę) oraz instrukcję z zaznaczoną niewłaściwą częścią (w przypadku reklamacji z powodu niekompletności lub uszkodzenia towaru).
Jak dokonać reklamacji
- Zgłoszenie reklamacyjne
Uzupełnij i następnie wyślij do nas Online formularz reklamacyjny. W krótki czasie rozpatrzymy Twoją prośbę i poinformujemy Cię, jak postępować.
- Przyjęcie reklamacji
Za dzień wpływu reklamacji i rozpoczęcia procedury reklamacyjnej uważa się dzień wpłynięcia formularza reklamacyjnego ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami (dokumentacja fotograficzna, faktura, zaznaczone brakujące części). Dlatego prosimy, żeby zaczekać na nasze potwierdzenie otrzymania reklamacji z nadanym numerem sprawy, który wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. W wiadomości e-mail potwierdzimy, że zarejestrowaliśmy Twoją reklamację i natychmiast przystąpimy do jej rozwiązywania.
- Rozpatrzenie reklamacji
Nie we wszystkich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do nas. Twoją reklamację ocenimy i rozpatrzymy w ustawowym 30-dniowym terminie oraz poinformujemy Cię o jej wyniku i sposobie rozpatrzenia. Nie odsyłaj do nas towaru bez naszej wyraźnej prośby. Twoją reklamacją zajmiemy się niezwłocznie po jej otrzymaniu i rozpatrzymy ją w ciągu 30 dni.
- Sposób rozpatrzenia reklamacji
W przypadku uzasadnionej reklamacji, w zależności od rodzaju wady produktu, wyślemy do Ciebie bezpłatnie nieuszkodzoną część zamienną, nowy towar lub, po wcześniejszym ustaleniu z Kupującym, zostanie uzgodniona inna forma rekompensaty.
Wysłanie towaru do oceny
Na jaki adres odesłać towar? Jeżeli zdecydujesz się na odesłanie towaru, przygotuj go do transportu tak, aby nie uległ uszkodzeniu.
Jeżeli jest to konieczne ze względu na charakter uszkodzenia towaru, reklamowany towar odeślij na nasz adres po uprzednim zgłoszeniu:
Kukučínova 52,
831 03 Bratislava – Nové Mesto,
Słowacja
Towar do reklamacji odeślij do nas w oryginalnym opakowaniu lub w innym odpowiednim opakowaniu tak, aby nie został uszkodzony w transporcie. Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na podany wyżej adres. Nie przyjmiemy towaru wysłanego za pobraniem- zostanie on Państwu zwrócony. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki, nie odpowiadamy za uszkodzenia w transporcie.
W przypadku jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt z Katkyn, s.r.o. pod numerem telefonu 0944 627 725 lub e-mailem na adres info@tedaria.pl.
Wszystkie informację o warunkach reklamacji znajdziesz w sekcji Regulamin sklepu.
Odstąpienie od umowy
Towar nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Wystarczy, że wypełnisz formularz online i wyślesz towar na nasz adres. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze.
Jeśli chcesz zwrócić towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być kompletny (wraz z instrukcją i dokumentacją), nieuszkodzony, nienaruszony oraz w oryginalnym opakowaniu.)
Procedura odstąpienia od umowy
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Uzupełnij i wyślij nasz Formularz odstąpienia od umowy online.
- Dostarczenie towaru z powrotem do naszej firmy
Odsyłany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie, nieuszkodzony wraz z akcesoriami, w tym upominkami, dokumentacją, instrukcją, kartą gwarancyjną, dowodem zapłaty oraz oryginalną fakturą. Towar wysyłaj do nas za pośrednictwem firm kurierskich lub pocztowych na konkretny adres, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki.
- Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu towaru w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Z przyczyn technicznych żadna inna metoda zwrotu pieniędzy nie jest możliwa.
Wszystkie informacje o warunkach odstąpienie od umowy znajdziesz w sekcji Regulamin sklepu.